2012. június 18., hétfő

Mindent egyszerre olvasok

Vannak olyan hetek, amikor egymásra torlódnak az olvasandó könyvek, hol ehhez, hol ahhoz van inkább kedvem. Most is ez történt.
A muránói üvegfúvót (Marina Fiorato) ajándékba kaptam, és már elég szépen haladtam vele. Aztán befutott A magenta cseleszta - bocsánat: A borostyán hárfa (Baráth Katalin), szóval annak is nekikezdtem, de megjöttek a kedvenc - és eddig még hiányzó - Vernéim is, vagyis Antifer mester csodálatos kalandjaival is elkezdtem megismerkedni. Ádám barátomtól vásároltam az antikváriumban egy könyvet Gutenberg mesterről, betűből tehát ezen a nyáron sem lesz hiány. Mondhatják, hogy az Antifer mester pl. megtalálható a MEK-en is, de én jobban szeretem, ha a polcomon van, nem a képernyőmön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése