2013. április 12., péntek

Aranykönyv-szavazás: Top 10

Éjfélkor lezárult az Aranykönyv-szavazás újabb fordulója, amelyben a kategóriánkénti 50-50 címet 10-10-re csökkentették a szavazók. Nekem már az is nagy öröm volt, hogy a Makedón a Top 50-ben szerepelhetett, ezúton is köszönök minden voksot.

A Top 10-ben már nem vagyok benne, de majd jövőre... :) Kissé meglepett egyébként az élboly, mert kiestek, illetve bekerültek olyanok, amelyekre/akikre nem számítottam. No, hát ilyen az ízlés. Én minden bizonnyal a 11. helyen végeztem, holtversenyben a 10.-kel, és valószínűleg végül a szerzők családneve alapján rangsorolhattak, így csúszhattam ki az újabb körből. Bár lehet, hogy ez csak olcsó találgatás... :))

A lista egyébként a Szórakoztató irodalom/Magyar szerzők kategóriában így néz ki:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése