2012. augusztus 5., vasárnap

Egy hónapja a piacon

Körülbelül ma egy hónapja, július legelején jelent meg A makedón összeesküvés. Én egy veszprémi könyvesboltban találkoztam vele először, és nagyon megörültünk egymásnak. Még nem akartam újraolvasni (Fejős Éva ezt szinte mindig azon melegében megteszi a könyveivel), de azért egy rövid összegzést most készítenék:
A regény a Bookline Kalandregény kategóriájában a Top 20 felé közelít, jelenleg a 27. helyen áll.
Az Alexandránál a thrillerek közé került, ahol egy hónap alatt a 63. helyről a 45.-re jött előre.
Mivel a kereskedők többsége havi listákat készít, remélem, hogy a könyv hamarosan más listákon is felbukkan.

Ezen kívül készült velem pár interjú (köszi Zamának és a Kultographynak), valamint tiszteletpéldányokat küldtem szét néhány kedves bloggernek, akik megígérték, hogy szintén írnak a Makedónról. (Roni jár vele a legelőrébb, ha jól láttam a Molyon. Egyelőre ennyit írt kommentként: "nagyon szórakoztató és érdekes! :) olvastatja magát!")

Egy hónap múlva újabb leltárt készítek, mert azt hiszem, lesz miről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése