2012. augusztus 30., csütörtök

Jön az Amazon

Izgalmas változások elé néz a magyar webáruház-piac, hamarosan ugyanis nálunk is megjelenik az Amazon.com. Én még könyvkereskedőnek ismertem meg őket 10-15 éve, de azóta szinte már mindent árulnak, amit el lehet adni. A hazai szereplők állítólag nem félnek tőlük, de szerintem ez csak az ilyenkor kötelező optimizmus. Az Amazon gyökeresen felforgat majd nálunk is mindent, és ez így van jól. Mi akartunk kapitalizmust, hát engedjük működni.

Az Amazonnak egyébként nemsokára lesz okostelefonja is, de azért ne higgyük, hogy fenékig tejfel az életük. A japán Rakuten már régóta feni a fogát a világelsőségre, és egyre komolyabban támad. Nagyon szeretem, amikor ennyire pezseg az élet, és ilyenkor érzem igazán, mennyire kicsik vagyunk mi egyedül. Itthon régóta nem történt már semmi lelkesítő, ránk fér tehát az Amazon beköszönése.

Addig is, ITT van pár érdekesség a cégről, amelyből most csak egyet emelnék ki: a logó jelentését. Ezt úgy alkották meg, hogy mosolygó arcra emlékeztessen bennünket - hiába, az amerikaiaknak folyton ez a mániájuk. Mondjuk, hasonló poént sütöttek el a Heinekennél is a hollandok. (Én nem vettem elsőre észre, hogy a Heineken név "e" betűi el vannak forgatva, azért olyan vidám az íráskép.) Na, jó vegyes lett ez a mai bejegyzés, de mindegy... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése