2012. augusztus 7., kedd

Roni olvasott és dicsért

Veronika, a Roni olvas blog tulajdonos-szerkesztője már át is rágta magát A makedón összeesküvésen, és olyan kritikát írt róla, amibe komolyan belepirultam. Köszönet ismét a fáradozásért, és az elismerő sorokért! Óriási érzés, ha ismeretlenül megdicsérik az embert - ezt mindenkinek ki kellene próbálnia! :) Ráadásul a könyvvel sikerült elérnem azt a célomat is, hogy szórakoztatva terjesszek ismereteket. Roni legalábbis ezt írta:

"És igen, újra élek-halok a művészettörténetért.:-)
Hogy őszinte legyek, nem is tudtam, nem is sejtettem, hogy magyar szerző tollából művészettörténeti krimi vagy thriller került ki nemrégiben. Aztán egy napon roppant kedves levelet kaptam magától a szerzőtől, aki felajánlott egy tiszteletpéldányt a frissen megjelent regényéből. Rögtön utánanéztem a könyvnek, elolvastam a fülszövegét, és tudtam: igen, ezt akarom! Ez csak jó lehet!
És milyen igazam lett!
Ez egy hihetetlenül szórakoztató, izgalmas, érdekes és művészettörténeti információkban bővelkedő regény, amit egyszerűen lehetetlen nem szeretni!"

Roni, köszi újra, dolgozok tovább...



2 megjegyzés:

  1. Jó munkát kívánok hozzá! Azt hiszem, nem mondok újat azzal, mikor azt állítom: izgatottan várjuk a következő kötetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bizalmat. :) Elvileg novemberben jön ki a második könyv, de addig még rettentő sok munka lesz vele.

      Törlés